Nowe zasady obsługi klientów Starostwa Powiatowego oraz udzielania Nieodpłatnej Pomocy Prawnej

11989
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z ogłoszeniem rozszerzenia zasad bezpieczeństwa w całej Polsce, Starostwo Powiatowe w Świeciu wprowadza zmiany w obsłudze Klientów:
  • Klienci (maks. 10 osób jednocześnie) są przyjmowani tylko na parterze budynku, w punkcie informacyjno-podawczym z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa,
  • Wydział Komunikacji i Dróg ogranicza swoją działalność: wizyta możliwa będzie tylko po wcześniejszym umówieniu się pod numerem + 48 52 56 83 125.
    W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: e-mail: komunikacja@csw.pl, numery telefonów:
    +48 52 56 83 122
    +48 52 56 83 121
    +48 52 56 83 120
  • Nieodpłatna Pomoc Prawna
    Od dnia 20 marca do 9 kwietnia 2021 roku na terenie Powiatu Świeckiego, zostaje zawieszona stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Obsługa klientów w punktach nie będzie świadczona.Osoby, które chcą uzyskać pomoc prawną mogą ją otrzymać wyłącznie drogą środków komunikacji na odległość (telefon i e-mail). Informacje szczegółowe pod numerem telefonu 52 56 83 333 lub 52 56 83 185.
  • Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów

    Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów udziela porad we wtorki i czwartki (9:00 – 13:00) po wcześniejszym umówieniu wizyty pod numerem telefonu 52 56 83 115 lub mailowo pod adresem rzecznik@csw.pl

    Zachęcamy, aby jak najwięcej spraw załatwiać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy (dane znajdują się na stronie www.bip.csw.pl).
Wprowadzone zmiany obowiązują od 20 marca do 9 kwietnia 2021 r.