Informacja o uruchomieniu e-BOK dla odbiorców ciepła w Świeciu

242

Veolia Północ Sp. z o.o.  informuje o wprowadzeniu od dnia 01.01.2021r. dla odbiorców ciepła w lokalizacji Świecie  nowego narzędzia komunikacji do obsługi Klientów mających zawartą umowę na dostawę sprzedaży ciepła  –  jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta  (e-BOK).

Serwis pozwala na dostępność do Państwa konta 24/7 na każdym urządzeniu z dostępem do internetu oraz wykorzystanie praktycznych funkcji jakimi są między innymi:

  • aktywacja e-faktury,
  • sprawdzenie stanu swojego konta  (bieżący podgląd faktur, salda, terminów     płatności i historii wpłat),
  • monitorowanie zużycia ciepła (raport odczytów liczników, wykresy i statystyka),
  • możliwość kontaktu i aktualizacji danych zawartych w umowie (podgląd statusu spraw),
  • oszczędność czasu i wygodę obsługi.

Ważne!
dostępność platformy internetowej do logowania na stronie www.ebok.veolia.pl   od dnia 01.01.2021 r.

W razie potrzeby zachęcamy do kontaktu z BOK-Świecie, gdzie uzyskacie Państwo pomoc oraz dodatkowe informacje odnośnie Klientów ze Świecia

  •  Pon.-piąt. w godz. 7:00-15:00 pod nr tel. 692 499 930 lub 52 333 32 80
  •  od dnia 01.01.2021 r. na stronie www.veoliaterm.pl w zakładce Strefa Klienta

Załączniki