Veolia Północ Sp. z o.o. informuje o wprowadzeniu od dnia 01.01.2021r. dla odbiorców ciepła w lokalizacji Świecie nowego narzędzia komunikacji do obsługi Klientów mających zawartą umowę na dostawę sprzedaży ciepła – jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).
Serwis pozwala na dostępność do Państwa konta 24/7 na każdym urządzeniu z dostępem do internetu oraz wykorzystanie praktycznych funkcji jakimi są między innymi:
- aktywacja e-faktury,
- sprawdzenie stanu swojego konta (bieżący podgląd faktur, salda, terminów płatności i historii wpłat),
- monitorowanie zużycia ciepła (raport odczytów liczników, wykresy i statystyka),
- możliwość kontaktu i aktualizacji danych zawartych w umowie (podgląd statusu spraw),
- oszczędność czasu i wygodę obsługi.
Ważne!
dostępność platformy internetowej do logowania na stronie www.ebok.veolia.pl od dnia 01.01.2021 r.
W razie potrzeby zachęcamy do kontaktu z BOK-Świecie, gdzie uzyskacie Państwo pomoc oraz dodatkowe informacje odnośnie Klientów ze Świecia
- Pon.-piąt. w godz. 7:00-15:00 pod nr tel. 692 499 930 lub 52 333 32 80
- od dnia 01.01.2021 r. na stronie www.veoliaterm.pl w zakładce Strefa Klienta