+48 52 56 83 122
+48 52 56 83 121
+48 52 56 83 120
Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów
Od dnia 4 listopada do odwołania Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów będzie udzielał porad zdalnie, we wtorki i czwartki, pod numerem telefonu 52 56 83 115 lub mailowo pod adresem rzecznik@csw.pl
Mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców przypominamy obowiązujące ograniczenia bezpośredniej obsługi klientów w Starostwie.
Zachowaj bezpieczny dystans
Tych z Państwa, którzy odwiedzają Starostwo uprzejmie prosimy o zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego wynoszącego przynajmniej 1,5 metra.
Myj lub dezynfekuj ręce
Przypominamy, że jednym ze sposobów zminimalizowania ryzyka zakażenia jest częste i dokładne mycie rąk lub ich dezynfekowanie oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust.
Informujemy, że w trosce o Państwa bezpieczeństwo w budynku umieszczone zostały punkty, w których można zdezynfekować ręce.
Zasłoń usta i nos
Tych z Państwa, którzy zamierzają skorzystać z naszych usług poprzez bezpośredni kontakt z pracownikiem informujemy, że w myśl przytoczonego rozporządzenia m.in. w budynkach administracji publicznej do odwołania nałożony został obowiązek zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego.
Nieodpłatna Pomoc Prawna
Od dnia 19 października 2020 r. do odwołania, na terenie Powiatu Świeckiego, zostaje zawieszona stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Obsługa klientów w punktach nie będzie świadczona.
Osoby, które chcą uzyskać pomoc prawną mogą ją otrzymać wyłącznie drogą środków komunikacji na odległość (telefon i e-mail). Na adres pomocprawna@csw.pl należy przesłać skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia. Informacje szczegółowe pod numerem telefonu 52 56 83 333 lub 52 56 83 185. Wzór oświadczenia z wnioskiem o potrzebie uzyskania porady prawnej na odległość w załączeniu.