Zmiany w obsłudze Klientów w Starostwie Powiatowym w Świeciu

482
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od 14 października 2020 r. wprowadzone zostaną zmiany w obsłudze Klientów w Starostwie Powiatowym w Świeciu:
– Klienci będą przyjmowani tylko na parterze budynku, w punkcie informacyjno-podawczym z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa,
– wejście do Wydziałów znajdujących się na wyższych piętrach, możliwe będzie tylko w sprawach pilnych i po uprzednim umówieniu terminu wizyty z pracownikami Starostwa,
– zachęcamy, aby jak najwięcej spraw załatwiać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy (dane znajdują się na stronie www.bip.csw.pl).

Mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców przypominamy obowiązujące ograniczenia bezpośredniej obsługi klientów w Starostwie.

Zachowaj bezpieczny dystans

Tych z Państwa, którzy odwiedzają Starostwo uprzejmie prosimy o zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego wynoszącego przynajmniej 1,5 metra.

Myj lub dezynfekuj ręce

Przypominamy, że jednym ze sposobów zminimalizowania ryzyka zakażenia jest częste i dokładne mycie rąk lub ich dezynfekowanie oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust.

Informujemy, że w trosce o Państwa bezpieczeństwo w budynku umieszczone zostały punkty, w których można zdezynfekować ręce.

Zasłoń usta i nos

Tych z Państwa, którzy zamierzają skorzystać z naszych usług poprzez bezpośredni kontakt z pracownikiem informujemy, że w myśl przytoczonego rozporządzenia m.in. w budynkach administracji publicznej do odwołania nałożony został obowiązek zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego.

Nieodpłatna Pomoc Prawna

Od dnia 19 października 2020 r.  do odwołania, na terenie Powiatu Świeckiego, zostaje zawieszona stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Obsługa klientów w punktach nie będzie świadczona.

Osoby, które chcą uzyskać pomoc prawną mogą ją otrzymać wyłącznie drogą środków komunikacji na odległość (telefon i e-mail). Na adres pomocprawna@csw.pl  należy przesłać skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia. Informacje szczegółowe pod numerem telefonu 52 56 83 333 lub 52 56 83 185. Wzór oświadczenia z wnioskiem o potrzebie uzyskania porady prawnej na odległość w załączeniu.