WAŻNE dla Inwestorów i klientów wydziału Architektury i Budownictwa
Zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju zaleca się składanie wszelkich podań za pomocą poczty elektronicznej wraz z załącznikami w formie skanów.
W szczególności dotyczy to:
- wydania pozwolenia na budowę,
- wydania pozwolenia na rozbiórkę,
- zmiany pozwolenia na budowę,
- przeniesienia pozwolenia na budowę,
- zgłoszenia budowy lub innych robót budowlanych,
- zgłoszenia rozbiórki,
- zgłoszenia z projektem,
- zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego, bez robót wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Zaleca się aby wszelkie podania, które nie wymagają załączenia dokumentów w „szczególnej formie” zostały przesłane za pomocą platformy ePUAP na adres skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego w Świeciu. Dokładniejszy opis znajdą Państwo na naszej stronie BIP.
Tak złożone podania będą podlegały wezwaniu do uzupełnienia braków formalnych na podstawie art. 64, § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w terminie 14 dni po zakończeniu stanu epidemii. W tym czasie organ dokona analizy złożonej elektronicznie dokumentacji, tak by móc załatwić sprawę możliwie szybko po dostarczeniu wymaganych oryginałów.