I Informacja o zamawiającym.
Nazwa: Powiat Świecki
Adres: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie
Województwo: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: (52) 56 83 100
Numer faksu: (52) 56 83 102
Strona internetowa: www.bip.csw.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30
II Tryb udzielania zamówienia.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579) postępowanie jest zwolnione z obowiązku stosowania ustawy.
III Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ( tusze i tonery) oraz dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach, na każdą z części zostanie zawarta odrębna umowa.
IV Część pierwsza
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oryginalnych i fabrycznie nowych. Szczegółowe wskazanie przedmiotu zamówienia zawiera zestawienie stanowiące załącznik nr 1 do umowy na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały były:
oryginalne – Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów sprzętu, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką.
fabrycznie nowe – pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne bez śladów korzystania i uszkodzeń, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane z minimum rocznym terminem ważności licząc od daty dostawy i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy nowe.
- Termin realizacji zamówienia : od 20 grudnia 2017 roku do 20 grudnia 2018 roku.
- Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, zapewnionym przez niego środkiem transportu.
- Wykonawca w załączniku nr 1 do umowy podaje ceny jednostkowe za materiały wskazane w zestawieniu. Podana ilość stanowi tylko ilość szacunkową przyjętą w celu wyłonienia wykonawcy dostaw. Faktyczna ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych będzie wynikała z aktualnych potrzeb zamawiającego, przy czym zakładamy, że wartość zamówienia nie przekroczy ……………………… zł brutto.
- Ilość zamawianych materiałów będzie podawana każdorazowo na zleceniu i przesłana do Wykonawcy faksem lub e-mailem.
V Część druga
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowe wskazanie przedmiotu zamówienia zawiera zestawienie stanowiące załącznik nr 1 do umowy na dostawę materiałów biurowych oraz papieru.
- Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały były:
fabrycznie nowe – pod tym terminem rozumie materiały biurowe bez śladów i uszkodzeń, pełnowartościowe.
W przypadku teczek i skoroszytów papierowych wymagany jest certyfikat producenta teczek i skoroszytów bezkwasowych zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
W przypadku papieru do drukarek i kserokopiarek wymagany jest aktualny certyfikat ISO 9001, ISO 14000 dotyczący specyfikacji na papier do drukarek i kserokopiarek.
- Termin realizacji zamówienia : od 20 grudnia 2017 roku do 20 grudnia 2018 roku.
- Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, zapewnionym przez niego środkiem transportu.
- Wykonawca w załączniku nr 1 do umowy na materiały biurowe oraz papier do drukarek i kserokopiarek podaje ceny jednostkowe za materiały wskazane w zestawieniu. Zamawiający w zapytaniu nie wskazuje ilości planowanych zakupów jedynie szacuje, że wartość zamówienia nie przekroczy kwoty ……………….. zł brutto. Wartość poszczególnych faktur stanowić będzie iloczyn ceny jednostkowej materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek wskazanych w umowie i ich ilości zamówionej przez Zamawiającego.
- Ilość zamawianych materiałów będzie podawana każdorazowo na zleceniu i przesłana do Wykonawcy faksem lub e-mailem.
VI Kryteria oceny ofert
- Podstawowym i jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę na przedmiot zamówienia. - Cena oferowana powinna zawierać wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego, zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania zamówienia.
VII Termin składania ofert cenowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty cenowe należy składać:
do dnia 15.12.2017 r. do godz. 10:00 – decyduje data wpływu do Urzędu
Oferty należy składać na adres:
Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86 – 100 Świecie, pokój nr 302
lub drogą elektroniczną na adres: lucyna.g@csw.pl
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta winna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Do oferty należy załączyć:
- wypełnione zestawienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i kserokopiarek – załącznik nr 1 do umowy, na materiały eksploatacyjne – jeśli Wykonawca sklada ofertę na część 1. - wypełnione zestawienie materiałów biurowych oraz papieru do drukarek
i kserokopiarek – załącznik nr 1 do umowy na materiały biurowe i papier – jeśli Wykonawca sklada ofertę na część 2. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika – oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
- Aktualny certyfikat ISO 9001, ISO 14000 dotyczący specyfikacji na papier do drukarek i kserokopiarek – jeśli Wykonawca składa ofertę na część 2.
- Certyfikat producenta teczek i skoroszytów bezkwasowych zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) – jeśli Wykonawca składa ofertę na część 2.
VIII Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX Kontakt
Osobą uprawnioną do kontaktowania się w sprawie zamówienia jest Pani Lucyna Gosieniecka tel. 52 56 83 161.
X Warunki płatności
- Zamawiający dokona zapłaty należności po odbiorze przedmiotu zamówienia przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
- Płatność zostanie dokonana w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
XI Pozostałe informacje
- Jeżeli złożone oferty nie wyczerpią wszystkich wymogów Zamawiającego zastrzegamy sobie możliwość żądania od wykonawcy składania dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnienia oferty z wyjątkiem możliwości zmiany ceny oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania jeśli kwoty najkorzystniejszych ofert przekroczy kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wykaz załączników:
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy na materiały eksploatacyjne wraz z załącznikiem
- Wzór umowy na materiały biurowe i papier wraz z załącznikiem
- Specyfikacja techniczna na papier
- Specyfikacja techniczna na teczki bezkwasowe
Informacja została opublikowania na stronie BIP.