Powiat Świecki w dniu 13.12.2023 roku złożył wniosek aplikacyjny w ramach Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”.
W ramach projektu Powiat Świecki będzie realizował zadania w 3 obszarach:
- Obszar organizacyjny, który będzie obejmował opracowanie, Systemu Zarzadzania Bezpieczeństwem Informacji,
- Obszar kompetencyjny, w ramach którego przeprowadzane będą zarówno szkolenia podstawowe jak i specjalistyczne dla wszystkich pracowników, kadry zarządzającej, jak i pracowników IT,
- Obszar techniczny, w ramach którego będą zrealizowane zakupy.
Zadania we wszystkich trzech obszarach realizowane będą w n/w jednostkach:
- Starostwo Powiatowe w Świeciu
- I Liceum Ogólnokształcące w Świeciu
- Zespół Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu
- Zespół Szkół Ponadpodstawowych, w Świeciu
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warlubiu
- Zespół Szkół w Nowem
- Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Świeciu
- Powiatowa Biblioteka Publiczna w Świeciu
- Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
- Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu
- Dom Dziecka w Bąkowie
- Dom Pomocy Społecznej Gołuszyce
- Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Świeciu
Wartość całkowita projektu wynosi 933.959,80zł
Dofinansowanie wynosi 849.903,37zł
Wkład własny Powiatu Świeckiego wynosi 84.056,43zł
Termin realizacji wniosku 24 miesiące od momentu podpisania umowy o dofinansowanie.