3222

Powiat Świecki w dniu 13.12.2023 roku złożył wniosek aplikacyjny w ramach Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”.

W ramach projektu Powiat Świecki będzie realizował zadania w 3 obszarach:

  1. Obszar organizacyjny, który będzie obejmował opracowanie, Systemu Zarzadzania Bezpieczeństwem Informacji,
  2. Obszar kompetencyjny, w ramach którego przeprowadzane będą zarówno szkolenia podstawowe jak i specjalistyczne dla wszystkich pracowników, kadry zarządzającej, jak i pracowników IT,
  3. Obszar techniczny, w ramach którego będą zrealizowane zakupy.

Zadania we wszystkich trzech obszarach realizowane będą w n/w jednostkach:

  1. Starostwo Powiatowe w Świeciu
  2. I Liceum Ogólnokształcące w Świeciu
  3. Zespół Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu
  4. Zespół Szkół Ponadpodstawowych, w Świeciu
  5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warlubiu
  6. Zespół Szkół w Nowem
  7. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu
  8. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Świeciu
  9. Powiatowa Biblioteka Publiczna w Świeciu
  10. Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
  11. Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
  12. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu
  13. Dom Dziecka w Bąkowie
  14. Dom Pomocy Społecznej Gołuszyce
  15. Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Świeciu

Wartość całkowita projektu wynosi 933.959,80zł
Dofinansowanie wynosi 849.903,37zł
Wkład własny Powiatu Świeckiego wynosi 84.056,43zł
Termin realizacji wniosku 24 miesiące od momentu podpisania umowy o dofinansowanie.