Powiat Świecki w dniu 24.04.2024 roku podpisał umowę o powierzenie grantu na dofinansowanie projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”.
W ramach projektu Powiat Świecki będzie realizował zadania w 3 obszarach:
- Obszar organizacyjny, który będzie obejmował opracowanie, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
- Obszar kompetencyjny, w ramach którego przeprowadzane będą zarówno szkolenia podstawowe jak i specjalistyczne dla wszystkich pracowników, kadry zarządzającej, jak i pracowników IT,
- Obszar techniczny, w ramach którego będą zrealizowane zakupy.
Zadania we wszystkich trzech obszarach realizowane będą w n/w jednostkach:
- Starostwo Powiatowe w Świeciu
- I Liceum Ogólnokształcące w Świeciu
- Zespół Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu
- Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warlubiu
- Zespół Szkół w Nowem
- Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Świeciu
- Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
- Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu
- Dom Dziecka w Bąkowie
- Dom Pomocy Społecznej Gołuszyce
- Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Świeciu
Wartość całkowita projektu wynosi 933 724,56 zł
Dofinansowanie wynosi 849 689,30 zł
Wkład własny Powiatu Świeckiego wynosi 84 035,26 zł
Termin realizacji wniosku 24 miesiące od momentu podpisania umowy o dofinansowanie.