Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie
Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 ‒ Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Materiał opracowany przez Powiat Świecki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” PROW 2014-2020.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający:
Powiat Świecki z siedzibą przy ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie zaprasza do złożenia oferty na:
„Opracowanie aplikacji mobilnej realizowanej w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystycznej w zakresie stworzenia sieci informacyjnej wzdłuż wyznaczonych szlaków turystycznych w Powiecie Świeckim” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, w ramach poddziałania: Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.
2. Tryb udzielenia zamówienia oraz informacje dodatkowe:
Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) postępowanie jest zwolnione z obowiązku stosowania ustawy.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania zapytania ofertowego i nie udzielenia zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie aplikacji mobilnej.
- Ogólne założenia:
- Aplikacja zostanie stworzona dla dwóch największych systemów mobilnych tj. Android (5+) oraz iOS (10+).
- Wygląd aplikacji na obie platformy będzie w największym możliwym stopniu taki sam (różnice językowe obu platform).
- Funkcjonalność obu aplikacji będzie identyczna (jeżeli pozwoli na to system).
- Aplikacja, wykorzystując wbudowany aparat w urządzenie mobilne będzie rozpoznawać dedykowane kody QR (ang. Quick Response).
- Aplikacja po rozpoznaniu dedykowanego kodu będzie pobierać przypisane do tego kodu informacje oraz wyświetlać je w uporządkowany sposób.
- Funkcjonalność z podziałem na widoki:
- Widok pierwszy będzie zawierać ekran powitalny wraz z logo (dostarczonymi przez Zamawiającego), przycisk kierujący do skanera kodów, przycisk pokazujący listę wszystkich atrakcji zawartych w aplikacji (czwarty widok), oraz przycisk prowadzący do widoku piątego „przyroda”. Aplikacja na podstawie ustawionego języka w telefonie wybierze preferowany język (polski lub angielski), zmiana języka aplikacja będzie możliwa w każdym momencie jej używania (poza widokiem aparatu – widok drugi).
- Widok drugi będzie widokiem przez tylny obiektyw aparatu z „celownikiem” na kod QR, po rozpoznaniu kodu, aplikacja automatycznie przejdzie do trzeciego widoku.
- Trzeci widok będzie prezentować informacje powiązane z kodem QR (lub powiązane z czwartym widokiem) na zasadach:
- Wszystkie informacje będą pobierane z serwera (nie będą zapisane w aplikacji – działanie aplikacji tylko i wyłącznie z dostępem do internetu).
- Informacje będą pobierane z serwera Powiatu – strony internetowej (konkretne miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego).
- Panel administracyjny strony Powiatu będzie zapewniać możliwość dodawania nowych treści do aplikacji. Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia specjalnego miejsca w panelu administracyjnym do tego celu, nie kolidującego z innymi funkcjami.
- Zamawiający w Panelu Administracyjnym do każdego kodu QR będzie mógł dodać treść do wyświetlania (w dwóch językach polski oraz angielski), zdjęcia do wyświetlania, cztery nagrania w formacie pliku MP3 (dwa w języku polskim oraz dwa w języki angielskim), link do wirtualnego spaceru, a także edytować wszystkie poprzednie rzeczy.
- W aplikacji wszystkie treści będą wyświetlone w sposób przejrzysty oraz estetyczny.
- Widok ten będzie pozwalał również na bezpośrednie przekierowanie do kategorii na stronie Powiatu opisującego te konkretne obiekty.
- Bezpośrednio z trzeciego widoku dzięki jednemu przyciskowi będzie można przejść do aplikacji Google Maps, w której będą wpisane koordynaty konkretnego miejsca, aplikacja również pobierze aktualną lokalizację użytkownika, dzięki czemu pokaże odległość od konkretnej atrakcji w km (pod warunkiem włączonej lokalizacji w telefonie).
- Czwarty widok to lista wszystkich atrakcji dostępnych w aplikacji, przy każdej atrakcji wyświetli się odległość w km od bieżącej lokalizacji, po wybraniu konkretnej atrakcji aplikacja przechodzi do trzeciego widoku i pokazuje szczegóły wybranej atrakcji. Widok ten pozwala również włączyć nawigację do danego punktu prosto z tego widoku wybierając jeden przycisk (pomijając widok trzeci).
- Piąty widok to lista parków krajobrazowych, rezerwatów przyrody, pomników przyrody oraz chronionych gatunków zwierząt i roślin. Przy każdym elemencie na liście będzie ikona symbolizująca kategorię. Wybór elementu z listy będzie przenosić do kolejnego widoku opisu danego elementu – widok szósty.
- Szósty widok to opis elementu, wybranego z listy. Widok ten ma zawierać opis z zdjęciami. Dodatkowo widok z kategorii „Parki krajobrazowe” ma mieć możliwość odsłuchu nagrania stworzonego przez lektora (dwa w języku polskim oraz dwa w języki angielskim). Widok ten ma być zbliżony do widoku trzeciego.
- Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych:
- Każdy z widoków będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych (wybór kontrastu, wielkości liter, VoiceOver przy nawigowaniu po aplikacji).
- Do każdego kodu QR będzie możliwość przyporządkowania czterech nagrań lektorskich (do polskich nagrań nie dopuszcza się możliwości użycia syntezatorów mowy), głosu damskiego oraz męskiego. Każdy z głosów będzie zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej (dla wersji angielskiej dopuszcza użycia się lektora Google. Przycisk do odtwarzania będzie duży i czytelny dzięki czemu uruchomienie lektora nie powinno stanowić problemu dla osób np. niedowidzących.
- Inne ułatwienie po konsultacji z Zamawiającym.
- Dodatkowe prace w ramach zamówienia:
- Przygotowanie mapki wybranych lokalizacji z naniesionymi znacznikami (Kodami QR) oraz krótkimi opisami, zdjęciami i ciekawostkami (mapa w formacie A3 – wydruk 1000 sztuk, na papierze kreda mat, składanych do formatu A5, gramatura papieru nie mniejsza niż 250 gram).
- Wykonanie 5 spacerów wirtualnych po wskazanych przez Zamawiającego obiektach turystycznych oraz upublicznienie ich w serwisie Google Maps.
- Korekta treści w języku angielskim dotycząca wybranych obiektów.
- Przygotowanie wszystkich widoków aplikacji.
- Pomoc z przygotowaniem treści oraz umieszczeniem ich na stronie powiatu.
- Kurs obsługi wszystkich funkcjonalności aplikacji oraz panelu administracyjnego (obszarów dodanych na rzecz aplikacji).
- Nagranie głosów przez lektorów.
- Wykonawca w dniu podpisania umowy otrzyma od Zamawiającego pełną treść informacji o obiektach, które zostaną opisane w aplikacji .
- Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na wykonaną aplikację wraz serwisem.
- Warunki udziału w postępowaniu, warunki wykluczenia, warunki zmiany umowy oraz termin wykonania zamówienia
- Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunków wymienionych dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do ofert dokumentów.
- Zamawiający odrzuci oferty:
- ofertę złożoną po terminie,
- złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
- niezgodną z treścią zapytania ofertowego,
- zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
- Do oceny zostaną dopuszczone oferty niepodlegające odrzuceniu.
- Warunki wykluczenia:
- W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia udzielane przez Beneficjenta (Zamawiającego) nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub
- W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia udzielane przez Beneficjenta (Zamawiającego) nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- pełnomocnika,
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- Pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Warunki zmiany umowy
- Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
- zmiana organizacyjna stron np. zmiana reprezentacji, siedziby firmy etc.
- zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy.
- Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
- Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia od 8 sierpnia 2018 roku do 19 września 2018 roku.
- Dokumenty wymagane od Wykonawcy celem złożenia oferty:
- formularz cenowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
(Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)
pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru) – jeżeli dotyczy;
(Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
- Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin jej złożenia:
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim i złożyć na adres: Starostwo Powiatowe w Świeciu ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, pokój nr 316 – Kancelaria Ogólna.
- Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie z opisem: „Oferta na produkcje tablic informacyjnych z montażem” i posiadającej oznaczenia: nazwę i adres wykonawcy oraz numer telefonu, aby można było są odesłać w przypadku złożenia po wyznaczonym terminie.
- Na ofertę składają się wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 3 niniejszego zapytania ofertowego.
- W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę bez wymaganych dokumentów Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy bez możliwości uzupełnienia oferty.
- Termin złożenia oferty: do dnia 6 sierpnia 2018 r. do godz. 12.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kryterium oceny ofert
Najniższa cena brutto. Sposób wyliczenia: cena najtańszej oferty/cenę badanej oferty*100%
- Warunki płatności
14 dni od daty wystawienia faktury.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Świecki – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86 – 100 Świecie;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Świecki – Starostwo Powiatowe w Świeciu jest Pan Krzysztof Adrych, kontakt: kszysztof.a@csw.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Produkcja tablic informacyjnych z montażem realizowanych w ramach projektu „Budowa infrastruktury turystycznej w zakresie stworzenia sieci informacyjnej wzdłuż wyznaczonych szlaków turystycznych w Powiecie Świeckim” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, w ramach poddziałania: Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” numer OR.272.3.1.2018 prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.